Działania komunikacyjne prowadzone w ramach kampanii „Płodna Polka” otrzymały dwa złote wyróżnienia w międzynarodowym konkursie Spotlight Awards.
„Płodna Polka” otrzymała Gold Award w dwóch kategoriach: Overall oraz Best Debut. Kampania zdobyła 98 na 100 możliwych punktów. Organizatorem kampanii jest fundacja Nadzieja dla Zdrowia, a partnerem merytorycznym Klinika Bocian.
Spotlight Awards jest jednym z największych na świecie konkursów skierowanym do branży marketingu i PR, organizowanym przez amerykańską organizację LACP (League of American Communications Professionals). Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji.
Podczas tegorocznej edycji do konkursu zostało nadesłanych ponad 1500 zgłoszeń z całego świata. Prace oceniane są pod względem pierwszego wrażenia, narracji, projektu graficznego, kreatywności, jasności oraz trafności przekazu.
W moim poście przybliżę Państwu ile rzeczywiście kosztuje in vitro w naszej klinice po refundacji oraz jakie są koszty procedur realizowanych na zasadach komercyjnych.
W ramach rządowego programu refundacji in vitro, każda para ma prawo skorzystać z trzech prób procedury wspomaganego rozrodu…
Czy badania USG są niebezpieczne dla płodu? Jakich zasad powinien przestrzegać lekarz wykonujący USG?
Copyright © 2014 Klinikabocian.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone